התחברות
הרשמה
כל מי שנשאר כיתה/גן באיזה כיתה אתם ובאיזה כיתה אתם אמורים להיות?
16 ביוני 2016, 23:24
כיתה
בתי ספר
גיל
תאריך
3 תשובות
אני כיתה י עכשיו הייתי אמור להיות יא
י
ילד עצמאי O_o
י''ב אמור להיות י''ג (:
ר
רונכו
ט'
אמורה להיות בי'
ג
ג'ינקס
באותו הנושא:
ילדים שעולים לכיתה ט', י' ויא' לאיזה כיתה אתם עולים?
איזה כיתה לדעתכם הכי כיפית ( מכיתה א עד כיתה יב )?
איזה כיתה אהבתם הכי הרבה (אני הכי אהבתי את כיתה ח) אני בכיתה י כרגע
באיזה שעה אתם מסיימים ללמוד (הכי מאוחרת) ובאיזה כיתה אתם
ינואר 2016, כיתה ח. איזה כיתה הוא כיום?
לאיזה כיתה אתם עולים והאם אתם אוהבים/שונאים את הכיתה שלכם?
איזה כיתה יותר קלה כיתה ח' או ז'?
איזה כיתה הכי קשה לדעתכם (על פי העומס) כיתה יא' או יב'?
איזה גיל זה כיתה יא', וכיתה ט'?
איזו כיתה אתם חושבים שהיא הכיתה הכי קשה בחטיבה מבחינת עומס בלימודים וכאלה (ז, ח, ט)?
איזה סוג כיתה אתם ואיזה כיתה אתם? אני כיתה רגילה וכיתה י