21 תשובות
קים
ים
ריף
של
סמאר
ים
ריף
של
סמאר
אנונימית
קים, ריף, ים, של, סאמר
ים
הכי יפה-
קים
ים
של
סאמר
קים
ים
של
סאמר
קים- הגבוה ביותר
ים
סאמר
ריף
של - הנמוך ביותר
ים
סאמר
ריף
של - הנמוך ביותר
קים
ים
של
סאמר
ריף
ים
של
סאמר
ריף
קים
ים
ריף
של
סאמר
ים
ריף
של
סאמר
מהגבוהה לנמוך:
קים
ים
סאמר
ריף
(מה זה של?)
קים
ים
סאמר
ריף
(מה זה של?)
קים. את השאר לא אהבתי.
קים
של
סאמר
שלי
ריף
של
סאמר
שלי
ריף
אנונימי
שום שם לא אהבתי, זה נורא מרגיז אותי לראות אנשים שקוראים לילדים שלהם בשמות בלועזית. כאילו, מה אין שמות מספיק יפים בעברית? כל הקטע הזה לרדוף אחרי התרבות של חו"ל, נורא צבוע בעיני. בישראל אין תרבות פחות טובה מבריטניה, למשל.
שואל השאלה:
מה אכפת לך?
כל אחד יקרא לילד שלו איך שהוא רוצה זה ילד שלו לא שלך
מה אכפת לך?
כל אחד יקרא לילד שלו איך שהוא רוצה זה ילד שלו לא שלך
אנונימית
של
ריף
שלי
כל השאר לא אהבתי. חוץ מזה שזה די מעצבן לשמוע שהורים קוראים לילדים שלהם בשמות כמו "קים" (דוגמא) בארץ. תשתמשו בשמות ישראלים.. למה ללכת על אמריקאיים? אנחנו בארץ ישראל.
ריף
שלי
כל השאר לא אהבתי. חוץ מזה שזה די מעצבן לשמוע שהורים קוראים לילדים שלהם בשמות כמו "קים" (דוגמא) בארץ. תשתמשו בשמות ישראלים.. למה ללכת על אמריקאיים? אנחנו בארץ ישראל.
ים
קים
ריף
סאמר
שלי
של
קים
ריף
סאמר
שלי
של
שלי
של
סאמר
קים
ים
ריף
של
סאמר
קים
ים
ריף
קים-הכי יפה
ים
של-לא כל כך שם
סאמר- סליחה ממש על הגזענות אבל השם נשמע לי קצת ערבי סליחה )-;
ריף-זה לא שם זה מזכיר לע ריף דולפינים אילת חח סליחה )-:
שלי-שם גם יפה
ים
של-לא כל כך שם
סאמר- סליחה ממש על הגזענות אבל השם נשמע לי קצת ערבי סליחה )-;
ריף-זה לא שם זה מזכיר לע ריף דולפינים אילת חח סליחה )-:
שלי-שם גם יפה
הכי יפה
שלי
קים
ים
ריף
סאמר
של
שלי
קים
ים
ריף
סאמר
של
אמרתי לך איך לקרוא לילד שלך? בסה"כ הבעתי את דעתי, שכנראה עוד אנשים הזדהו איתה ועשו לי פלוס. לא ראיתי בהודעה שלי שום כפייה, זו דעה לגטימית.
שואל השאלה:
אבל לא שאלתי מה הדעה שלך על זה שאלתי מה מהשמות הכי יפה ומה הכי פחות
אבל לא שאלתי מה הדעה שלך על זה שאלתי מה מהשמות הכי יפה ומה הכי פחות
אנונימית
קים
שלי
ים
ריף
של
סאמר
שלי
ים
ריף
של
סאמר
קים
סאמר (summer, כן?)
ריף
ים
שלי
של
ולכל אלה שהתלוננו על זה שקוראים בישראל לילדים בדמות לועזיים:
יש הרבה אנשים שחושבים ששמות לועזיים יותר יפים משמות עבריים, כמוני, זאת זכותם.
סאמר (summer, כן?)
ריף
ים
שלי
של
ולכל אלה שהתלוננו על זה שקוראים בישראל לילדים בדמות לועזיים:
יש הרבה אנשים שחושבים ששמות לועזיים יותר יפים משמות עבריים, כמוני, זאת זכותם.
באותו הנושא: