13 תשובות
בדרך כלל מתקנים, אם חמור ממש אז מוחקים (לא קורה הרבה).
לפעמים
נאמנים צריכים לתקן, אני תמיד מתקנת אם אני רואה שגיאות כתיב.
כן. הם מתקנים בדרך כלל
יש כאלה שמתקנים ויש כאלה שלא
בדרך כלל xd
שואל השאלה:
חבר'ה, הבנתי. תודה.
חבר'ה, הבנתי. תודה.
אנונימית
לרוב:)
לרוב
לפעמים
יש כאלה שכן, יש כאלה שלא.
אני מתקנת אם זה באמת קריטי להבנה.
אני מתקנת אם זה באמת קריטי להבנה.
לפעמים
לרוב בתגובות
באותו הנושא: