32 תשובות
אני מסרקת את השפם שלי..
החלטתי שצריך לעשות לילה לבן בחופש הזה
קמתי ב5 בצהריים, זה למה.
אני עושה מחליק בגבות
את? לא מחליטה עלי
סומסום
אני חיית לילה xd
לא עייפה
אני עובד בלילה וישן ביום אבל היום יש חופש.
כי התהפכו לי השעות שינה d:
הלילה רק התחיל
אני בלילה לבן כבר יומיים
כי משעמם לי בחיים
חזרתי לא מזמן הביתה, אני לא עייפה אז החלטתי להכנס לסטיפס.
כי אין לי מה לעשות דאאממ
כי אני לא מצליחה להרדם נשמע מצחיק אבל יש לי סיוטים... וגם די הרסתי את שעות השנה שלי ככה שאני יושנת באור וערה הלילה. אופס. ואני כל כך עייפהה
אני משלימה פערים
אני תולה נורה על התקרה.. אחרי שיריתי בו
כי אני לא הצלחתי להרדם במשך שעה ואז פשוט נכנעתי וויתרתי
לא עייפה
לצערי סוגר שבת, בשמירה...
מחכה לתפילת שחרית.
כי אני לא מפסיקה לבכות.
אנונימית
אני לא מצליחה להרדם
סטיפס משעשע חייבת להודות
ואני לא עייפה
ואני לא עייפה
שואל השאלה:
אנונימית אם את רוצה לשתף, את מוזמנת לשלוח הודעה.
אנונימית אם את רוצה לשתף, את מוזמנת לשלוח הודעה.
נרדמתי לשעתיים והתעוררתי..
לא מצליחה להירדם (יותר מידי מחשבות רצות לי בראש)
לא מצליחה להירדם (יותר מידי מחשבות רצות לי בראש)
נהרסו לי השעות שינה
חופ ש 1 גם אם כן אבל לא מצליחה גם אם אני רוצה לדבר כזה הייתיי קוראת לעזרה הצילו... יש לי משה1ו אחר כך ולא מצליחה להיהרדם
קמתי ב 14:00
ואני לא עייף זה למה
ואני לא עייף זה למה
כי קמתי ב23:30 היום <:
כי השלמתי שעות שינה כל השבת
ועכשיו הימים התהפכו לי ^^
ועכשיו הימים התהפכו לי ^^
למה מינוס? ;_;
כתבתי שאני מחכה לתפילת שחרית
והאמת שכבר חזרתי והיה מעולה ^^
ברוך ה' 3>
כתבתי שאני מחכה לתפילת שחרית
והאמת שכבר חזרתי והיה מעולה ^^
ברוך ה' 3>
באותו הנושא: