2 תשובות
ואני מסכימה עם התשובה הראשונה, לפעמים ה נכנס לספאם. אבל אם זה גם לא שם כנראה כמו שאמרתי את צריכה לחכות טיפה
את כנראה צריכה לחכות טיפה, לפעמים לוקח קצת זמן עד שמקבלים את ההודעה
באותו הנושא: