7 תשובות
פשוט תחשבי שזה היה קורה לך
אוי, כל כך מכירה את זה
גם אני ככה וכאילו צריך להתרגל לזה
חסרת טקט! גם אני כזאתיי
די עניין של הרגל.
תנסי להכנס למצב הזה, תדמייני אותך במקומו, תזדהי איתו, תתבגרי...
זו דרך התמודדות, זה נורמלי..
אבל תצטרכי להבין שכשמישהו במצב רגיש את צריכה לגלות גם את רגישות.
תנסי להתעניין באמת במה שמספרים לך, אפילו להגיב מדי פעם..
זה יכול לגרום לך לא לחשוב בכלל על כל עניין הצחוק ואולי תהיי קצת יותר רצינית בנושא.
אני מכירה את זה, אני ישר חושבת על משהו רע וזה גורם לי להפסיק לצחוק, זה עובד.