התחברות
הרשמה
אכלתי לארוחת בוקר 2 לחמניות עם גבינה צהובה, זה גרוע? או הרבה מדי?
15 ביולי 2016, 10:15
מתכונים
מטבח
גבינה צהובה
ארוחת בוקר
סלטים
ארוחת ערב
2 תשובות
לא טוב
ז
זבל מי שמלכלך D:
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
באותו הנושא:
אכלתי עכשיו חביתה לארוחת בוקר והקאתי את זה
אכלתי עד עכשיו 3 פיצות ולחמנייה. זה גרוע?
אכלתי ארוחת בוקר ב9 וחצי, מתי כדאי לי לאכול ארוחת צהריים?
אם לא אכלתי ארוחת בוקר אבל אכלתי ארוחת צהריים גדולה, זה מתאזן נכון?
אכלתי לארוחת בוקר שתי פרוסות לחם מחיטה מחאה עגבנייה ותפוח זה בסדר?
אכלתי פלאפל, לחמנייה, 2 שניצלים עם תירס בתוך וסלט, כמה קלוריות זה יוצא?
אכלתי לארוחת ערב: גביע שלם של קוטג 5% עם לחמניה מקמח מלא ועגבניה ומלפפון, זה סבבה לדיאטה?
לאכול לחמניה רגילה עם חביתה וטונה וירקות לארוחת ערב- זה בסדר?
אכלתי בערך 300 קלוריות אולי קצת פחות לארוחת בוקר ואני בדיאטה זה נורא?
אכלתי היום 2 לחמניות עם המבורגרים בנתקה (כמו מקדונלדס ) כמה קלוריות זה?
בבוקר אכלתי חביתה עם סלט ותה, בצהריים אכלתי נקניק ובורקסים, ואחר כך אכלתי פירות, מה לאכול לארוחת ערב? אני לא בדיאטה.