5 תשובות
זה בסדר גמור קרה לי בגלל המזגן
שואל השאלה:
אני לא מצוננת ואין לי מזגן בבית בכלל
אנונימית
יש לי את זה מלא פעמים וזה עובר. פעם אחרונה נמשך יומיים מהצטננות
גם לי זה קורה והלכתי למרכז הריאה בבית חולים משגב לדך ואמרו לי שיש לי אסתמה קלה תלכי לרופא תהיי במעקב תבדקי ובסוף זה יסתדר
יכול להיות שאת מקוררת השאלה אם יש לך עוד תסמינים שיכולים להעיד על משהו