11 תשובות
זה ביטוי ציני ולעגני
סתם משהו פוגעני
זה כמו לכי לישון או שבי בלול אותה משמעות
ללכת לעשות חמוצים
אני מתארת לעצמי שהמשמעות לא טובה.
עזבי סתם עושים מינוסים
זה בקיצור מילה כזאת של איך אפשר להסביר.. נו כמו שבי בלול או לכי לישון או שתקי
זה בקיצור מילה כזאת של איך אפשר להסביר.. נו כמו שבי בלול או לכי לישון או שתקי
שואל השאלה:
תודה חח
תודה חח
אנונימית
זה כמו "לכי לישון על האף"
זה ציני כזה.. יעני שאין לך כוח למישהו את אומרת לו "לך תעשה חמוצים"
זה ציני כזה.. יעני שאין לך כוח למישהו את אומרת לו "לך תעשה חמוצים"
אנונימית
סתם איזה משפט אידיוטי שאמרו באח הגדול לפי מה שהבנתי.
הכינוי היפה שלי xd
שואל השאלה:
אפשר לקבל תשובה נורמלית? מה זה כל המינוסים האלה
אפשר לקבל תשובה נורמלית? מה זה כל המינוסים האלה
אנונימית
באותו הנושא: