13 תשובות
זה לא גרוע
חח אני עושה את זה כמעט רוב הזמן
זה ממש לא גרוע. זה נורא בריא.
אנונימית
אין בזה שום דבר גרוע זה לא כאילו אכלת חבילת שוקולד לבד
לא גרוע.
זה לא גרוע בכלל, אני עושה את זה מלא קוטג' זה טעים חnח
לא גרוע
אכלתי היום רציני
אנונימית
זה מצויין גם אני אכלתיי
להקיא זה עונה לך?
זה לא גרוע בכלל...
זה לא גרוע, גם אני עשיתי את זה פעם
זה לא גרוע