4 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו 14 בצוות כל אחת הוציאה 10 בספונטני בסהכ 140 ווקנינו ערכה של קרם גוף ספרי גוף כזה ועוד קרם גוף אוושן, וכוס מלאה בשוקולדים כאלה. זה צוותית
אנונימית
אנחנו היינו משהו כמו 10-12 בנות בצוות וכל צוות קנה משהו ביחד למפקד שלו.. ולא כל חיילת בנפרד. זה גם יותר זול וגם יותר מקורי.
כן. וזה סבבה
ST.
הרבה קונים.. אבל מתנה קבוצתית. בדרך כלל לא אישית אלא אם כן מישהו ממש התחבר למפקד ורוצה לתת לו אישית