התחברות
הרשמה
נפגעתי מחברה טובה בלי שהיא שמה לב היא אמרה משהו שפגע בי. ואני לא מפסיקה לבכות אני לא יודעת אם לדבר איתה או לחכות שהיא תדבר איתי. מה אתם אומרים?
12 באוגוסט 2016, 12:39
בכי
ריבים
יחסים
מצב רוח
חברים
דמעות
תשובה אחת
תדברי איתה על זה.
❤
❤מזההמקשהזהשישבאמצעהמקלדת?❤
באותו הנושא:
אני הומופובית והחברה הכי טובה שלי אמרה לי שהיא מאוהבת בי
בנות, הייתן נפגעות אם החברה הכי טובה שלכן הייתה יוצאת עם האקס שלכן?
אתמול נפגעתי ממש מחבר שלי ואני לא יודעת מה לעשות, הוא שאל אותי אתמול עם אני נפגעת מזה ואמרתי שלא כי זה החלטה שלו לא שלי
בנים - נגיד ויש לכם חברה, והיא אמרה לכם שהיא התנשקה עם החברה הכי טובה שלה. מה הייתם מגיבים?
מה עונים למישהי שצחקת קצת על מה שהיא אמרה והיא אמרה'"לא מצחיק", קטילה טובה
יש לה חברה (היא בי ) היא אמרה שהיא חושבת שהיא מרגישה אלי משנו
חברה שלי אמרה לי היום שהיא רוצה להיפרד ממני בגלל שיש לי קטן והיא אמרה לי שהיא לא מרגישה אותו מה לעשות?
שלום רב, קבעתי היום עם החברה הכי טוב לצאת בשעה 18:40 היא אמרה לי שהיא מתעכבת קצת ומסתבר שהיא הלכה לקניון ואפילו לא אמרה לי ועכשיו
חברה טובה שלי אמרה לי עכשיו שהיא רוצה השבוע (אחרי הבגרות האחרונה) ללכת לילד בכיתה שלנו...
סיפרתי לאמא שלי שקיבלתי ציון 95 במבחן. וכל מה שהיא אמרה זה בסדר כל הכבוד וממש נפגעתי מה כבר ביקשתי תמיכה?
יש לי קצת חצ'קונים על הפנים (באמת קצת) והלכתי עם חברה לקניון ופתאום היא אמרה שהיא מכירה קוסמטיקאית טובה בשבילי.