9 תשובות
כן, תהני:)
כן, אין פה שום בעיה:)
כן, לאף אחד לא אכפת עם מי את באה ומתי תאמיני לי:)
כן ברור :)
ברור
כן
כן למה שלא יהיה בסדר?
יש שם מיזוג והכל זה לא שאת מתאמנת בחוץ ואת בחום
יש שם מיזוג והכל זה לא שאת מתאמנת בחוץ ואת בחום
ברור.
אני תמיד הולכת לבד.
אני תמיד הולכת לבד.
באותו הנושא: