9 תשובות
כן, תהני:)
כן, אין פה שום בעיה:)
כן, לאף אחד לא אכפת עם מי את באה ומתי תאמיני לי:)
כן ברור :)
ברור
כן
כן למה שלא יהיה בסדר?
יש שם מיזוג והכל זה לא שאת מתאמנת בחוץ ואת בחום
ברור.
אני תמיד הולכת לבד.