16 תשובות
תלוי.
יכול להיות
מה ההגדרה שלך לבאד בויז?
יש בזה משהו קצת מגניב
אבל אני יותר נמשכת לילדים ה"טובים" השקטים והביישנים האלו
אז כנראה שלא
אבל אני יותר נמשכת לילדים ה"טובים" השקטים והביישנים האלו
אז כנראה שלא
תלוי כי יש גבול מסויים
אני לא אוהבת
חח לאכפת לי אם הוא כזה או לא, אבל אומרים שלבנות רעות מתאים ילד טוב (ציניות אנשים)
שואל השאלה:
הכוונה היא לסוג של ערסים כאלה שמתחצפים ועושים בעיות האלה שחשים תצמם גברים
הכוונה היא לסוג של ערסים כאלה שמתחצפים ועושים בעיות האלה שחשים תצמם גברים
אני לא.
לצאת לא
אני אוהבת כאלה כמוני חצופים ולא ביישנים אבל עד גבול כאילו שיתייחס אליי בכבוד זה הכי חשוב
לא בדיוק באד בויז, הייתי יוצאת עם מישהו שלא מתבייש ועומד על שלו, רק לא מוגזם מדי.
לא
לא
האמת שזה ממש עושה לי את זה... דווקא בגלל שאני ילדה כזאת שלא שותה או מעשנת או משקרת להורים וחוזרת לפנוכאלה כיף לי שיש מישהו שיכול להראות לי משהו אחר
למרות שעד החבר שלי עכשיו לא סבלתי ילדים רעים חשבתי שזאת פוזה מטומטמת.. אבל יש גבול לכל דבר וים הוא מרחיק לכת ומתנהג אלי חרא אני יודעת גם לעמוד על שלי ושידע שיש גבול לכל דבר ים כמה שאני אוהבת אותו
למרות שעד החבר שלי עכשיו לא סבלתי ילדים רעים חשבתי שזאת פוזה מטומטמת.. אבל יש גבול לכל דבר וים הוא מרחיק לכת ומתנהג אלי חרא אני יודעת גם לעמוד על שלי ושידע שיש גבול לכל דבר ים כמה שאני אוהבת אותו
אנונימית
זה מאוד תלוי בבת אדם. אני אישית לא נמשכת לבד בויז אלא יותר לשקטים וביישנים
באותו הנושא: