7 תשובות
ברור! יש כאלה שעברו רק ב7 ואפילו יותר. אל תתיאשי, תראי אולי זו טעות בדרך למידה שלך. אם את לומדת לבד ונכשלת תנסי עם חברה או עם ההורים, או שאם למדת עם מישהי/ו תנסי לבד (: תראי איך את קולטת יותר!
מי שלא נכשל לא חיי סבבה נכשלת אבל תחשבי על זה שתמיד יש פעם הבאה ואת יכולה ללמוד מהטעויות שלך ולצליח יותר בפעם הבאה בהצלחה
היי, אל תדאגי. יש אנשים שנכשלו כפול ממך.. תלמדי ותשבי המון ואני בטוחה שבסוף תעברי, בהצלחה ואני תמיד פה לעזור (:
יש לי ידיד שנכשל 7 פעמים זה לא נורא כמו שאת חושבת תלמדי טוב ושתחרשי ואז תגשי שוב
בטח, ידיד שלי עבר תאוריה חמישית אם זה מנחם אותך (?)
הכל טוב, בהצלחה (:
הכל טוב, בהצלחה (:
חברה שלי נכשלה 6 ועברה ב7, תתרגלי את השאלות בפלאפון ותיגשי שוב, זה באמת שטויות ולא נורא בכלל! כולם נכשלים
זה ממש לא נורא. אז תצליחי בפעם הבאה!