4 תשובות
באמצע אני שונאת שמחמיאים לי יותר מדי, אני מובכת ולא יודעת מה לעשות באותו הרגע.
לקבל מחמאות זה תמיד כיף! כשהוא מתעלם זה פוגע ואז הבת מאבדת בו עיניין ומנסה להתגבר עליו..
תלויי, גם להחמיא יותר מידיי זה לא נחמד כל כך
אנונימית
שונאת בנים שמתנהגים כאילו לא איכפת להם. זה לא מושך ופוגע
באותו הנושא: