3 תשובות
כן שאת אובססיבית מדי.
אנונימית
לא. כנראה שהוא באמת לא ראה. ייתכן ויש לו בעיה בפלאפון
גם לי היה משהו דומה
או שהפלאפון שלו נדפר או האפליקציה או שהוא פשוט עסוק קצת יחסית
אנונימית
באותו הנושא: