16 תשובות
מטר שישים וחמש
אנונימית
1.70
לא כמוני.. 1.78:
בגובה שלי, או לפחות קרוב אליו...
1.75
1.60
1.70 מושלם
1.70
רק עוד 3 סמ והגעתי ליעד 0_0
חח אני 1.59 לא ידעתי שאתם לא עפים על זה חח חח חח
1.65
לדעתי 162,
אני 155. לכל הפאיקנג חיים.
177
אנונימי
די עם השאלות האלה זה סתם שאלות שמורידות ביטחון לאחרים! כל הגבהים יפים וזהו
1.65 ממוצע
וגם 1.70 יפה
יותר מזה לא כל כך יפה יש שיפה להם אבל