20 תשובות
בכוונה? זאת לא חברה.
אצלי היום למזלי לא היה משהו ספציפי.
ישנתי באוטובוס וקמתי בתחנה האחרונה
שהמחנכת שלי יותר טיפשה ממה שחשבתי
איזה מין חברה זאת?!

דרך אגב אצלי החיים דבש.
שואל השאלה:
כיף לכן!
אנונימית
היום אמרו לי שלא התקבלתי לבית ספר שרציתי:<
שאחיינית שלי גרמה לי לבכות כי היא לא רצתה שאני יהיה איתה כאילו אני בייביסטר עליהם עכשיו זה פגע בי
בסך הכל אין משהו ממש בלי עין הרע! ואת לא צריכה חברה כזאת אולי זה לטובה שרבתם!, אבל מה שאני רוצה זה לישכוח לגמריי מילד שעוד קצת יש לי רגשות אליו ואני לא יכולה לדבר איתו בתור ידידים כי אז חוזר לי הרגשות
ח ח ח ח האירוניה שבבוקר אמרתי לעצמי "זה יהיה יום מצחיק" וצדקתי. היום דווקא התחיל ממש ממש טוב כי אשכרה הרגשתי טוב עם עצמי ועם מה שאני עושה והיה ככה עד עכשיו ואז אמא שלי החליטה להיות עצבנית פתאום,
ואחותי צועקת בגלל שהיה ג'וק בחדר שלה,
אבא שלי הלך לבקר את בת דודה שלי.
ונראלי לי שעכשיו אני היחידה שהיא עדיין לא התעצבנה בבית.
ועכשיו אני פשוט רוצה ללכת לישון ולהתעורר עוד יומיים.
התחלתי לדבר בהתלהבות לחברה שלי ואמרתי לה בהתלהבות כזה עצות שאני עושה כדי לא להרדם בשיעור
ואז היא פשוט הלכה, באמצע המשפט שלי. ואז כשהיא בדלת היא הסתכלה למישהי שישבה לידי וחייכה אליה עם חיוך של "ראית איך ייבשתי אותה! לול!" והלכה
-_-
ואחרי זה שבאנו היא כזה גוררת את אחת החברות ואומרת לה "אל דברי איתן, הן לא רצו ללכת איתי אליכן".

נמאס כבר
אני צריכה להסביר את עצמי יותר מידי, וזה כבר מעייף...
אבל בגדול היה לי יום נפלא- סביר, חברות שלי ממש שימחו אותי
נראתי קקי.-.
אממ
היום קמתי והשיער היה שומני ומגעיל למרות שאתמול התקלחתי והחולצה האהובה הייתה צריכה ללכת לכביסה כי היה עליה כתם, ולא היה לי גינס אחר אז לבשתי מכוערים שתמיד נופלים מימני



אבל הי! התחלתי היום בתשע
שלא עשיתי שיעורים במתמטיקה עוד ואני צריכה לעשות עכשיו.
ושאכלתי הרבה היום /:
שום דבר מיוחד האמת
ילדות מעצבנות ופרחות בכיתה, ילד שמתחתך יותר בכל יום ולא שם עלי, מחנך שמתנהג כאילו הוא המפקד שלנו או משהו
חוץ מזה ומהשיעורים המשעממים היה די נחמד לא נתנו שיעורי בית ויצאנו מוקדם ממה שהיינו צריכים
והאמת שלפני רגע קצת התעצבנתי על חברה שלי כי היא מעצבנת וסתומה אבל שטויות בטח אני אשלים איתה עוד מעט חח
אה וגם כל יום אני נתקלת בערס במסדרון לא יודעת העולם מצא לי תחביב חדש
אנונימית
שחבר שלי אלעק גם אמר שהו יעשה איתי את העבודה בהיבסטוריה אבל אחר כך הלך עוד מולי לחבר לשעבר ולעוד ילד ואמר שהם יעשו שלשיה ושאני ילך לעשות עם ילדהנ אחרת שיחכה אני רוצה ליראות מה יקרה
שיעורים במתמטיקה
אני חולה
ורבתי עם מלאמלאמלאמלא אנשים0-0
אמא שלי.
היום הרגשתי כמו חמור.
אין צורך לפרט
אנונימית