תשובה אחת
אל תגיבי. אם הוא קטנוני מספיק כדי לרדת למה הזאת את לא צריכה להחזיר ועדת לרמה שלו. תראי לו שמה שהוא לא יעשה הוא לא מזיז לך. לפי דעתי זאת הנקמה הכי גדולה.