4 תשובות
אדם למברט ממש טוב, אין תחליף לפרדי.. מן הסתם. אבל הם עדיין מעולים, כמו תמיד.
חברה שלי הייתה.
היא אמרה שההופעה הייתה טובה.
לא פרדי מרקורי, ולא קווין המקורית, אבל האיכות עדיין קיימת.
למרות שלא הייתי בהופעה, אני חושבת שאדם למברט ממש בסדר.
אדם למברט מדהים
הייתי, ואדם למברט (הסולן) היה דווקא אחלה