3 תשובות
תכיני לך לחמנייה - עדיף מחיטה מלאה, או כוסמין, או דגנים. תחתכי אותה בבית אבל אל תמלאי בכלום.
קחי איתך קצת ירקות, למשל מלפפון אחד שלם, וכמה עגבניות שרי שלמות.
תבחרי לעצמך איזה סוג גבינה שאת אוהבת, הכי נוח צהובה (יש את אלה שהן פחות שמנות וללא כולסטרול ואז זה יותר טוב), ואם זה גבינה לבנה או קוטג' תדאגי שתהיה לך קופסא קטנה.

בזמן הארוחה, פשוט תארגני לך את הסנדביץ ואז האוכל יהיה טרי ולא ספוגי כזה..

את יכולה גם לקחת איתך כל מיני פירות - אפרסק, תפוח עץ, ענבים, תפוז.. להפסקות שבהן את מרגישה רעבה


עוד שיטה טובה היא לשים שני עלי חסה (אחרי ששטפת ויבשת אותם טוב)
על שני הצדדים של הכריך, או הלחמנייה, ולשים את המילוי (חומוס, גבינה, סלט טונה, סלט ביצים) בין עלי החסה

עלי החסה מגנים על הלחם מפני הרטיבות של המילוי ואז הכריך נשאר טעים
מנות חמות פלוס שקדי מרק זה מעולה לחורף הקרב ובא.. בנתיים אולי חביתה בלחמניה עטופה בניילון נצמד ובתוך קופסה אטומה. אפשר לקחת לחמניות בנפרד וקופסאות שימורי טונה ולהכין שם, תירס מתוק בקופסה ממש טיול שנתי קרקרים, חטיפי אנרגיה פירות העונה בתאבון (: זה המון שעות ללמוד!