8 תשובות
אולי אגם בוחבוט יותר קטנה מהן, אבל מה שבטוח היא יותר נורמלית מהן ושרה פי 5 יותר טוב משתיהן. אבל עדיין פחות מוערצת רק בגלל שהיא לא בעניין של כל האובר פרסום וכל הקליפים הפרובוקטיביים.
חח קשה לי להחליט בין נועה לאגם
אגם
יש לה את השירים הכי נורמלים
נועה
כל אחד והסיגמון מוזיקה שהוא אוהב..
אני אישית ממש אוהבת תשירים של נועה קירל למרות שגם לאגם יש שירים מהממים..
עדי ביטי גם שרה מושלם אבל אני מתחברת לסיגנון של נועה ואגם
אנונימית
שלושתם
עדיף למות
אף אחת -,-