4 תשובות
תדברי איתה על זה... תגידי לה שאתה מרגישה שהיא לא עושה את הדברים שאת עושה בשבילה ומצפה ממנה לעשות בשבילך, אם היא החברה הכי טובה שלך היא בטוח תנסה לשפר את זה... אבל אם את מרגישה שזה האופי שלה ואין מה לעשות, וזה מפריע לך, תתרחקי
מה היא עושה שמאכזב אותך?
לקחת אותה לשיחה ולומר לה כל מה שיושב לך על הלב, לבד זה לא ייפתר.
תדברי איתה על זה
באותו הנושא: