6 תשובות
להיכנס להגדרות<נתונים בנייד.
ויש לך שם גרף.
עכשיו בדקתי. אבא שלי יהרוג אותי.-.
ויש לך שם גרף.
עכשיו בדקתי. אבא שלי יהרוג אותי.-.
תלוי איזה טלפון ישלך
בכל מקרה זה בהגדרות
בכל מקרה זה בהגדרות
שואל השאלה:
כתוב לי 9.79 ג"ב מזה אומר?
כתוב לי 9.79 ג"ב מזה אומר?
אנונימית
שניצלת 9.7 gb מתוך חבילת הגלישה תלוי כמה חבילת הגלישה מכילה
שואל השאלה:
עשו לי 20g אז כאילו איך זה הולך? חח
עשו לי 20g אז כאילו איך זה הולך? חח
אנונימית
יש לך הוט מובייל? אם כן תשלחי הודעה למספר 530 ותשלחי להם את המילה 'גלישה' והם יגידו לך כמה ביזבזת וכמה נישאר לך ועוד כמה זמן מתחדש האינטרנט
באותו הנושא: