4 תשובות
איזה כיף ואוו.
אם הם רוצים שיהיו בתל אביב שם זה לא ישראל בשבילי.
אנונימי
יש כאלה שחוזרים מרצונם, כי רוצים שוב לחזור למקורות שלהם
אם כי את רובם גירשו/מגרשים מכאן-- כלא חוקיים
כי עדיין כל אדם הוא מקרה אחר,
תלוי גם באיזה איזור בסודן
חוץ מזה יש כאלה שאיכשהו מצליחים להתחמק ולהתחבא
(ממש כמו על אותו משקל שהיו מדינות שגירשו הרבה במאסות, ולמרות הכל היו כאלה שלא עלו עליהם
זהו שלא! הם לא חוזרים! הביאו אותם לישראל אירגוני $מואל קיצוניים כדי לפגוע במדינת ישראל. אחרי שכבר הביאו אותם לעבור על החוק ולגנוב את הגבול ולהסתנן לישראל אז הם מגינים עליהם מפני גירוש ומעודדים אותם ללדת הרבה ילדים כדי לגרום למדינת ישראל להוציא הרבה כסף על בתי חולים ובתי יולדות - הכל כדי לעשות כמה שיותר רע לישראל. ככה הם מנצלים את הלב הרחום של היהודים כדי לאסוף תרומות ובכסף ועזרה בעבודה למען הילדים הכושים שההורים שלהם הסתננו לישראל בניגוד לחוק ובעצם היו צריכים לגרש אותם לסודן מייד כשהם הגיעו לישראל. כל זה בא על חשבון יהודים טובים שחיים בשכונות בדרום תל אביב ובעוד ערים בישראל שממש סובלים מההשתלטות של הכושים על כל השכונות כולל גינות ציבוריות והפכו את כולן למזבלה אחת גדולה וסיכון חיים של יהודים, זקנים, מבוגרים הורים לילדים וילדים שהכושים האלה מסוכנים מאד ואונסים אפילו זקנות והמשטרה והממשלה לא עושים כלום לעצור את זה.