6 תשובות
ברור, אצל האל כל בני האדם למיניהם - שווים.
(:
(:
מותר חלקית יש בתפילות שהזכרת תפילת שמונה עשרה שאותה מתפללים בעמידה
חוץ מזה עדיף לשבת אבל אם את לא יכולה אז אלוהים יקבל גם ככה את תפילתך
חוץ מזה עדיף לשבת אבל אם את לא יכולה אז אלוהים יקבל גם ככה את תפילתך
שואל השאלה:
מה זה תפילת 18?
מה זה תפילת 18?
אנונימי
בטח שמותר
כן ברור.. רק תפילין אסור לך להניח..
מותר ורצוי!:)
באותו הנושא: