9 תשובות
המדינה הזאת לא רק שלנו בדיוק כמו שאמריקה היא לא רק של האמריקאים. אפשר ורצוי לחיות בשלום.
בטח ששלנו, זו הארץ המובטחת לנו עוד מימי התנ"ך, ואנחנו צריכים את המדינה הזאת יותר מהערבים שטוענים שרוצים אותה גם כי להם יש מלא מדינות משלהם, אז גם לנו מגיע מדינה אחת קטנה.
שלנו, כי נלחמנו עליה וכי לפי האום ובלפור והתנך (מי שמאמין) והקונגרס הציוני.
כי נתנו את הנשמה שלנו (הדורות הקודמים שלנו) למדינת ישראל, במלחמת העולם השניה תרמנו המון, העליות עוד לפני קום המדינה עזרו בבניית הארץ.
היא שלנו ותשאר שלנו כי יש לנו צבא מדהים ששומר עלינו
שלנו בגלל שאנחנו נלחמנו עליה עד מימי מלחמת העצמאות ועד למלחמה האחרונה מן הסתם שהיא תהייה שלנו,
אבל זה דפוק להגיד שהיא שלנו עוד מימי התנך מי בכלל יודע אם התנך אמיתי? אני עכשיו יכול להגיד כל ארצות הברית שלי כי זה כתוב איפשהו ולהמציא משהו
אנחנו פה כי אנחנו נלחמנו על המדינה הזאת
(ולמה גנבת לי את הכינוי:(
שואל השאלה:
אני מוכנה להישבע שלא ידעתי שיש עוד אנשים עם כינוי כזה.. או שיותר נכון לא בדקתי.. סורי ;)
חחn לא נורא
שואל השאלה:
הייתם רוצים שלום עם הערבים? ונגיד לחיות בשטחים משותפים וכאלה
אני בעד שלום כי אני רוצה שלא יהיו מלחמות ושנהיה בטוחים, אבל תעשה/י לי טובה, נראה לך אפשר לעשות עם הערבים שלום? ניסינו וניסינו הבנו שלא הולך במוח נלך בכוח.
מדינת ישראל היא של העם היהודי, חלקים מיהודה ושומרון ועזה הם של העם הפלסטיני