3 תשובות
תחשבי על הצד החיובי אין לך בשבילך מה לקנות סומקxd!
אגב גם אני ככה אין לזה סיבה מיוחדת ככ.
ככה זה אצלך, יש הרבה אנשים כאלו.
זה חמוד לפי דעתי