15 תשובות
קומיקס- הקמע, בון
אשמת הכוכבים וחמישים גוונים של אפור
תיכון לילה ומלאכים
היינו שקרנים ומחפשים את אלסקה
כול כך הרבה.. נראלי שהכי אהבתי זה הספרים של רוברט קיוסאקי. אחד מהם אבא עשיר אבא עני
ארי ודנטה מגלים את סודות היקום
ספר יפה מאודד
ספר יפה מאודד
רוץ ילד רוץ / אורי אורלב
יש הרבה
אני ידועה כתולעת ספרים
אחרי ש... (דרמה- כל הסדרה מדהימה, אבל בספר האחרון הוא די נמאס)
גאווה ודעה קדומה (רומן)
אשמת הכוכבים
ערים של נייר
22.11.1963 (ספר חובה לדעתי)
אני ידועה כתולעת ספרים
אחרי ש... (דרמה- כל הסדרה מדהימה, אבל בספר האחרון הוא די נמאס)
גאווה ודעה קדומה (רומן)
אשמת הכוכבים
ערים של נייר
22.11.1963 (ספר חובה לדעתי)
פרסי ג'קסון, הסיפור שאינו נגמר, ארי ודנטה, בתי קטן בערה, סודות נעורים, להתבגר
שני מילים היינו שקרנים הספר הכי טוב בעולם
אנונימי
מחפשים את אלסקה
בעיקרון זאתה כל הסדרה של פרסי ג'קסון וגיבורי האולימפוס, וגם קצת הארי פוטר.
ואחד פחות מוכר זה היינו שקרנים
ואחד פחות מוכר זה היינו שקרנים
חכמת הבייגלה
הספר היחיד שהצלחתי לקרוא (אני שונאת ספרים)
הספר היחיד שהצלחתי לקרוא (אני שונאת ספרים)
אנונימית
דברים שאני לא מגלה ודברים שאני לא מגלה ליעל
אנונימית
הרוצח של הליצן
זה הספר העשירי של רובין הוב
וזה ספר פשוט מדהים
קראתי אותו תוך יום אחד והוא 650 עמודים בערך
הוא היה כל כך מדהים שלא יכולתי לעצור.
וזה די מצחיק כי יש לי בעיות קשב וריכוז
ולא לקחתי ריטלין כשקראתי אותו
ואם את חושבת לקרוא אז כדאי שתתחילי מהספר הראשון
שולית הרוצח
לא כדאי לקרוא מהספר העשירי
זה הספר העשירי של רובין הוב
וזה ספר פשוט מדהים
קראתי אותו תוך יום אחד והוא 650 עמודים בערך
הוא היה כל כך מדהים שלא יכולתי לעצור.
וזה די מצחיק כי יש לי בעיות קשב וריכוז
ולא לקחתי ריטלין כשקראתי אותו
ואם את חושבת לקרוא אז כדאי שתתחילי מהספר הראשון
שולית הרוצח
לא כדאי לקרוא מהספר העשירי