2 תשובות
תסתכלי בעצמך אם רואים, לפעמים רואים ולפעמים לא
לא רואים את הפד את לא שמה אותו מאחורה וגם לא מלפנים ממש זה למטה יותר.
זאת רק הרגשה מוזרה עם הפד ואת מרגישה שכולם רואים.
זה בסדר
באותו הנושא: