6 תשובות
מזה סליחה באמת את יודעת שאני אוהבת אותך..
אין לי סליחה אבל אפשר לשאול משהו?
למה אצל בנים זה ככה:
אתה חרא של ילד עוף לי מהעיניים *כעבור שנייה* מדברים ביחד
אצל בנות זה ככה:
עופי לי מהעיניים יא מטומטמת *לא מדברות 17 שנה*
למה זה ככה? פשוט למה?
למה אצל בנים זה ככה:
אתה חרא של ילד עוף לי מהעיניים *כעבור שנייה* מדברים ביחד
אצל בנות זה ככה:
עופי לי מהעיניים יא מטומטמת *לא מדברות 17 שנה*
למה זה ככה? פשוט למה?
לא התכוונתי באמת שלא
אני ממליצה פשוט לכתוב משהו מהלב, משהו שאת מרגישה באמת ולא משפטים של אחרים.. זה גם יותר פשוט לנסות להסביר את עצמך כי את זו שיודעת מה קרה ועל מה את צריכה לבקש את הסליחה. פשוט תנסי במילים שלך, זה הכי נסלח.
בהצלחה!
בהצלחה!
הייתי מציעה לכתוב לאותה חברה איזה מכתב סליחה...
אנונימי
תגידי לה שאת מצטערת פשוט..
באותו הנושא: