3 תשובות
היי פוסטינור זה גלולה שלוקחים יום אחריי רק במקרה דחוף שפיספסתם
זה לא כדור שלוקחים באופן קבוע ועם תמשיכי זה כן יכול לפגוע בפוריות שלך כי יש בו חומר שגורם לזרע
להשמד ויכול לפגוע בך
עם קשה לכם לשמור ממליצה לך להתחיל לקחת גלולות או אמצעי מניעה
ככה תהיא בראש יותר שקט ולא תפגעי בעצמך
אמורים לקחת את זה גג פעם בחצי שנה. זה עלול לפגוע לטווח הרחוק, כן. פשוט הלאה אל תיקחי.
מדובר בכמות עודפת של הורמונים, סביר להניח שצריכה עודפת של התרופה עלולה לגרום לגרום לפגיעה בפוריות. למה לקחת את הגלולה בתדירות כל כך גבוהה?
באותו הנושא: