7 תשובות
אני חושבת שכן
אם את כותבת בשאלה שלך "רק" סימן שאת בעצמך יודעת שזה מעט מדי.
אנונימית
זה ממש קצת זה ממש לא בריא, אם את עושה את זה מטעמי דיאטה כדי שאולי תעלי את זה למינימום 900 קלוריות
שואל השאלה:
בעיקרון אני בדיאטה של 1200 קלוריות אבל בגלל שקמתי ב15:00 והארוחה הראשונה שלי הייתה ב16:30 אני שבעה מכל מה שאכלתי היום שזה כוס קפה וצלחת פסטה ברוטב עגבניות
בעיקרון אני בדיאטה של 1200 קלוריות אבל בגלל שקמתי ב15:00 והארוחה הראשונה שלי הייתה ב16:30 אני שבעה מכל מה שאכלתי היום שזה כוס קפה וצלחת פסטה ברוטב עגבניות
אנונימית
זה קצת תאכלי עכשיו או יותר מאוחר משהו קל שתעלי את זה לרמה קלוריות מאוזנת.
זה קצת.. את צריכה לפחות 2000 קלוריות
אנונימית
כן!
זה קצת מדיי
זה קצת מדיי
באותו הנושא: