4 תשובות
ללכת לסניף הדואר, להראות הודעה שמראה שהחבילה הגיעה, ולקחת את החבילה.
מה שהוא אמר... כאילו.. לא חינכו אותך שאתה לא יודע מה זה?!
אנונימית
ללכת לדואר ולהציג את ההודעה שלך
אנונימי
ללכת לדואר עם ההודעה ולבקש את החבילה
באותו הנושא: