6 תשובות
לא שווה, סרט גרוע ממליצה לך אם כבר על הספר
סהכ סיפור רומנטי בין גבר לאישה
עם קצת סצנות סקס

לא ביג דיל
קראי על מה זה באינטרנט ואם מעניין אותך תראי
לדעתי בגיל שלך זה קצת מוקדם לראות את זה.
זו הרבה ארוטיקה ופטישים מוזרים.
הסרט הזה אין לו שום תוכן ומשהו מגניב או מועיל.
סתם סרט לדעתי, אין מה לצפות בו
לא אל תראי את זה זה לא לגילך וכל הספר והסרט מסופרים על סקס
עזבי את הקטע של הסקס, זה לא נורא
אבל העלילה סופר משעממת
הסרט גרוע. אם כבר אז תקראי את הספר. אני אישית אהבתי אותו.
ואני לא חושבת שזה קשור לגיל, אני קראתי את הספר בגיל 12 וזה לא חידש לי שום דבר.