6 תשובות
את הכי יפה כשאת מחייכת תזכרי את זה תמיד:)
לא, שיחנקו.
לא!
:)
:)
לא, לחייך זו תכונה מופלאה.
לא
לא, תחייכי כמה שאת רוצה. לחייך זה טוב.