7 תשובות
באתר רשת אבל כמו תמיד, יבטלו
בוואינט
כן, אבל סביר להניח שיבטלו
יש בכל מיני אתרים, ממליצה לחכות להודעה רשמית שיהיה בחדשות וזה.
אם יהיה הודעה רשמית תבואי בעשר ואם לא אז לא כדי שלא ירשמו לך חיסורים וזה..
אם יהיה הודעה רשמית תבואי בעשר ואם לא אז לא כדי שלא ירשמו לך חיסורים וזה..
נכון לכרגע, (20:40) מחר מתחילים בעשר
תגידו לא נאמס לכם לחכות תמיד לשביתות?
ותמיד הן מתבטלות ממילא
ותמיד הן מתבטלות ממילא
באותו הנושא: