6 תשובות
אצלי בבית הספר רק אישור רופא מוצדק
תיכון-רופא (יא-יב)
השאר הורים
השאר הורים
עדיף שתביאי אישור מהרופא.
אצלנו עד כיתה ט אישור מההורים מוצדק.
ומכיתה י חייב אישור רופא
ומכיתה י חייב אישור רופא
אישור רופא
על יום אחד אישור מההורים ניראלי שזה מוצדק אבל מעל יום אחד זה ניראלי מצריך אישור רפואי
באותו הנושא: