2 תשובות
שמעי, אני מבינה אותך. בית ספר לא תמיד הכי נחמד וברור שהרבה יותר כיף להישאר מתחת לשמיכה (בעיקר בחורף בעע)
אבל היי, מעבר ללימודים, בית ספר זה בעצם שגרה. ללא שגרה היינו מתחרפנים. לקום מאוחר זה אולי נחמד, אבל נהרס לך כל היום. את מבינה?
אנחנו צריכים את בית הספר כדי שתהיה לנו מסגרת, שתהיה לנו סיבה לקום.
אם לא טוב לך, כדאי לבדוק מה הבעיה. לא ייתכן שאין בכיתה שלך לפחות ילד/ה אחת שניראים לך חמודים.. תחשבי על זה. נסי להתקרב לילדים שכן ניראים לך סבבה.. אולי תופתעי לגלות שהכיתה שלך לא עד כדי כך נוראית..
בנוסף, נסי להוסיף לך כיף בבית ספר. קחי כריך טעים או אוכל אחר שיעשה לך טוב, נסי להציב לעצמך מטרות בלימודים ותעבדי כדי להשיג אותן.. זה יתן לך חשק ומוטיבציה, תחייכי בבוקר לתלמידים למורים לשומר, נסי להגיד "בוקר טוב".. תחשבי טוב. אחרי הכל, כדי להצליח בחיים לא תזיק לך תעודת בגרות ;)
תזכרי שכל דבר, דורש רצון וכוח, תנסי שוב ושוב עד שתרגישי טוב יותר.
אני תמיד כאן, אם את צריכה משהו.. בהצלחה אחותי. אני מקווה שלאט לאט מצב הרוח שלך ישתפר 3>
אבל היי, מעבר ללימודים, בית ספר זה בעצם שגרה. ללא שגרה היינו מתחרפנים. לקום מאוחר זה אולי נחמד, אבל נהרס לך כל היום. את מבינה?
אנחנו צריכים את בית הספר כדי שתהיה לנו מסגרת, שתהיה לנו סיבה לקום.
אם לא טוב לך, כדאי לבדוק מה הבעיה. לא ייתכן שאין בכיתה שלך לפחות ילד/ה אחת שניראים לך חמודים.. תחשבי על זה. נסי להתקרב לילדים שכן ניראים לך סבבה.. אולי תופתעי לגלות שהכיתה שלך לא עד כדי כך נוראית..
בנוסף, נסי להוסיף לך כיף בבית ספר. קחי כריך טעים או אוכל אחר שיעשה לך טוב, נסי להציב לעצמך מטרות בלימודים ותעבדי כדי להשיג אותן.. זה יתן לך חשק ומוטיבציה, תחייכי בבוקר לתלמידים למורים לשומר, נסי להגיד "בוקר טוב".. תחשבי טוב. אחרי הכל, כדי להצליח בחיים לא תזיק לך תעודת בגרות ;)
תזכרי שכל דבר, דורש רצון וכוח, תנסי שוב ושוב עד שתרגישי טוב יותר.
אני תמיד כאן, אם את צריכה משהו.. בהצלחה אחותי. אני מקווה שלאט לאט מצב הרוח שלך ישתפר 3>
בית ספר זה תקופה שחולפת, בסופו של יום את באה לשם כדי ללמוד להוציא תעודת בגרות טובה שתהיה הבסיס שלך לחיים טובים יותר. אם את לא מצליחה לפתח קשרים חברתיים ורואה שאת לא מתחברת לאף אחד תבואי לבית ספר נטו במטרה של ללמוד. כל החבריות והכל? בתכלס זה בונוס תזכרי מה הסיבה האמיתית שאת באה -ללמוד, את תלמדי תשקיעי בלימודים והתקופה הזאת תעבור לך ותפתחי שלב חדש בחיים שלך לאחר הלימודים שבו תוכלי למצוא אנשים שאת מתחברת אליהם.
מאחלת לך הרבה בהצלחה (:
מאחלת לך הרבה בהצלחה (:
באותו הנושא: