3 תשובות
צבועה? מקנאת בך? אם הייתי במקומך, לא הייתי מדברת איתה על זה, הייתי שומרת לעצמי- וזה גרוע, אבל זה מה שהייתי עושה..
מתישהו הייתי מפוצצת את זה, ומספרת לה הכל. כדאי שתעשי את זה כמה שיותר מוקדם. כלומר תספרי לה ותשאלי אותה למה היא עושה את זה, אבל אל תשאלי ישר 'למה את מרכלת עלי?' או משהו כזה, תגידי לה את זה בתוך נושא של שיחה או משהו..
מתישהו הייתי מפוצצת את זה, ומספרת לה הכל. כדאי שתעשי את זה כמה שיותר מוקדם. כלומר תספרי לה ותשאלי אותה למה היא עושה את זה, אבל אל תשאלי ישר 'למה את מרכלת עלי?' או משהו כזה, תגידי לה את זה בתוך נושא של שיחה או משהו..
מגיע לך. את רצית לדעת עליה דברים, זה מה שקיבלת. לא צריך לדעת הכל בחיים. היית צריכה לחשוב פעמיים. מהרגע שפרצת לה לאינסטגרם, נכנסת לה לשיחות ואמרת ''לא אכפת לי'' מזה שאת נכנסת לה לשיחות, זו האחריות שלך.
מה שעשית זה דבר נוראי. נגיד ולא היית מגלה שהיא מרכלת עליך, נגיד שהיא הייתה חברה סופר טובה ושהיא לא מגעילה ולא מרכלת עליך - ועדיין נכנסת לה לאינסטגרם, זה דבר מגעיל. למה נכנסת מלכתחילה? אולי היא גילתה שאת נכנסת ובכוונה עשתה את זה.
את לא יכולה לחדור לפרטיות של בן אדם - לא משנה אם היא מרכלת עליך או לא. אם המצב היה שונה, אם היא לא הייתה מרכלת עליך ומגעילה כלפייך מאוחרי גבך? מה היה קורה? תנסי לחשוב לבד למה היא מתנהגת ככה. תראי איך את מתנהגת כלפיה, נכנסת לה לשיחות בלי שהיא יודעת ואת עוד מדברת ואומרת ''לא אכפת לי''.
תכל'ס? מגיע לך. זה לא משנה אם היא ריכלה עליך לפני או אחרי שנכנסת לה לאינסטגרם, עצם זה שנכנסת לה לאינסטגרם ללא רשותה מראה איזו חברה ''טובה'' את.
אם את לא רוצה להיות איתה בקשר פשוט חפשי חברות אחרות, אבל מנקודת מבט אישית - אני לא הייתי רוצה חברה שנכנסת לי לפרטים האישיים ומחטטת לי בשיחות. הייתי שוברת לה את הטלפון על הראש.
דברי איתי בפרטי ואסביר לך למה אני חושבת ככה.
מה שעשית זה דבר נוראי. נגיד ולא היית מגלה שהיא מרכלת עליך, נגיד שהיא הייתה חברה סופר טובה ושהיא לא מגעילה ולא מרכלת עליך - ועדיין נכנסת לה לאינסטגרם, זה דבר מגעיל. למה נכנסת מלכתחילה? אולי היא גילתה שאת נכנסת ובכוונה עשתה את זה.
את לא יכולה לחדור לפרטיות של בן אדם - לא משנה אם היא מרכלת עליך או לא. אם המצב היה שונה, אם היא לא הייתה מרכלת עליך ומגעילה כלפייך מאוחרי גבך? מה היה קורה? תנסי לחשוב לבד למה היא מתנהגת ככה. תראי איך את מתנהגת כלפיה, נכנסת לה לשיחות בלי שהיא יודעת ואת עוד מדברת ואומרת ''לא אכפת לי''.
תכל'ס? מגיע לך. זה לא משנה אם היא ריכלה עליך לפני או אחרי שנכנסת לה לאינסטגרם, עצם זה שנכנסת לה לאינסטגרם ללא רשותה מראה איזו חברה ''טובה'' את.
אם את לא רוצה להיות איתה בקשר פשוט חפשי חברות אחרות, אבל מנקודת מבט אישית - אני לא הייתי רוצה חברה שנכנסת לי לפרטים האישיים ומחטטת לי בשיחות. הייתי שוברת לה את הטלפון על הראש.
דברי איתי בפרטי ואסביר לך למה אני חושבת ככה.
שואל השאלה:
גאטו החתול?
חבל על כל המגילה הזאת.
א כל לא פרצתי לה היא הביאה לי את הסיסמא אבל היא חושבת שאני כבר לא נכנסת לה לאינסטגרם.
אם הייתה לך חברה שלא היית סומכת עליה בשיט גם את היית עושה את זה תאמיני לי. וכל הקטע שאני מתכוונת למה היא עושה את זה? אני אביא לך דוגמה, נגיד עשיתי מילוי והיא ראתה בבית ספר ואמרה 'ואי מושלם גם אני רוצה' ושאני נכנסת לה לשיחות מה אני רואה? 'איכס היא עשתה מילוי אחד המכוערים בארץ, מה זה המילוי הזה הייתי מתאבדת.'
הבנת למה אני מתכוונת? זה לא הקטע של 'מגיע לך'.
גאטו החתול?
חבל על כל המגילה הזאת.
א כל לא פרצתי לה היא הביאה לי את הסיסמא אבל היא חושבת שאני כבר לא נכנסת לה לאינסטגרם.
אם הייתה לך חברה שלא היית סומכת עליה בשיט גם את היית עושה את זה תאמיני לי. וכל הקטע שאני מתכוונת למה היא עושה את זה? אני אביא לך דוגמה, נגיד עשיתי מילוי והיא ראתה בבית ספר ואמרה 'ואי מושלם גם אני רוצה' ושאני נכנסת לה לשיחות מה אני רואה? 'איכס היא עשתה מילוי אחד המכוערים בארץ, מה זה המילוי הזה הייתי מתאבדת.'
הבנת למה אני מתכוונת? זה לא הקטע של 'מגיע לך'.
אנונימית
באותו הנושא: