20 תשובות
אחי זה ממש לא דבר רע יש נשים שמאוד אוהבת גברים כאלה גם אני יש לי כמה דברים שאני מתנהג כמו בת וזה שטויות אני גבר גבר ובזוגיות נפלאה והחברה שלי אוהבת את זה
שואל השאלה:
אני אבל אוהב ורוד אוהב בגדי נשים ללבוש וגם בדרך כלל מדבר בלשון נקבה אני ממש מתנהג כמו בת אני ממש מפחד כי אצלי זה לא דברים נשיים זה ממש בת אני מתנהג כבת לכל דבר ואני נראה קצת כ ו בת אוף בא לי לבכות זה ממש משפיל
אני אבל אוהב ורוד אוהב בגדי נשים ללבוש וגם בדרך כלל מדבר בלשון נקבה אני ממש מתנהג כמו בת אני ממש מפחד כי אצלי זה לא דברים נשיים זה ממש בת אני מתנהג כבת לכל דבר ואני נראה קצת כ ו בת אוף בא לי לבכות זה ממש משפיל
אנונימי
השאלה איך אתה מרגיש מבפנים. אתה מרגיש שאתה גבר? אז זה מספיק. שילכו לעזאזל החוקים המגדריים הלא כתובים. מה זה להתנהג כמו בת? אתה מתנהג כמו בן אדם, זה קודם כל.
אם אתה מרגיש שאתה בת, זה כבר עניין אחר לגמרי. וגם אז זה לא נורא. תקרא לגבי טרנסג'נדרים. אם יש לך תחושה שזה מתאים לך, אז יש קהילה שלמה שמחכה לך.
צירפתי לך קישורים שאולי יעזרו לך.
אם אתה מרגיש שאתה בת, זה כבר עניין אחר לגמרי. וגם אז זה לא נורא. תקרא לגבי טרנסג'נדרים. אם יש לך תחושה שזה מתאים לך, אז יש קהילה שלמה שמחכה לך.
צירפתי לך קישורים שאולי יעזרו לך.
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
אני מרגיש שאני בת בגוף זכר איזה קבוצה תוכל לעזור לי אני נורא רוצה לדבר אם אנשים שמרגישים כמוני להתייעץ תודה על העזרה ממש תודה
אני מרגיש שאני בת בגוף זכר איזה קבוצה תוכל לעזור לי אני נורא רוצה לדבר אם אנשים שמרגישים כמוני להתייעץ תודה על העזרה ממש תודה
אנונימי
הקבוצה שהכי יכולה לעזור לך, היא איגי. יש את הפורומים, יש גם בפייסבוק. צירפתי קישורים.
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
כאילו מה הכוונה. ה אני מרגיש מבפנים מה הכוונה הכוונה למה אני רוצה להיות מה הכוונה מה אני מרגיש בבקשה תסביר לי אתה הגיבור שלי אני פשוט ממש חלש כבר
כאילו מה הכוונה. ה אני מרגיש מבפנים מה הכוונה הכוונה למה אני רוצה להיות מה הכוונה מה אני מרגיש בבקשה תסביר לי אתה הגיבור שלי אני פשוט ממש חלש כבר
אנונימי
שואל השאלה:
פליז מה הכוונה מה אני מרגיש מפנים
פליז מה הכוונה מה אני מרגיש מפנים
אנונימי
הכוונה היא איך אתה רואה את עצמך. כשאתה מדמיין את עצמך, מה אתה רואה?
באופן כללי, אני מאוד ממליץ להתייעץ עם החבר'ה בפורום באיגי.
באופן כללי, אני מאוד ממליץ להתייעץ עם החבר'ה בפורום באיגי.
קישורים מצורפים:
קודם אם אתה מרגיש צורך לבכות זה מעולה ככה תוכל לפרוק קצת מהפחד והחוסר אונים
עכשיו בנות לא יעזרו לך אתה צריך קודם לדעת מי אתה
תעבור על חייך במיוחד על השנים האחרונות ותבחן איך הרגשת מתי הרגשת
ותחשוב לעצמך מי אתה האמיתי
אחרי שתצליח להבין טיפה את עצמך על ידי שתגדיר לעצמך מי אתה
תפנה לאחרים כדי לדעת איך להתמודד
בהצלחה
ואני גם אוהב וורוד
עכשיו בנות לא יעזרו לך אתה צריך קודם לדעת מי אתה
תעבור על חייך במיוחד על השנים האחרונות ותבחן איך הרגשת מתי הרגשת
ותחשוב לעצמך מי אתה האמיתי
אחרי שתצליח להבין טיפה את עצמך על ידי שתגדיר לעצמך מי אתה
תפנה לאחרים כדי לדעת איך להתמודד
בהצלחה
ואני גם אוהב וורוד
מאד חשוב הגיל שלך. בגיל הנעורים (12-21), יש גם את ההתפתחות המינית, שבה קורה למתבגרים האנושיים כל מיני תופעות כמו הומוסקסואליות (שזו תופעה בריאה). לכן כדאי שתיהיה "גבר" ותשתף את ההורים, אמא, אבא ותגשו ביחד לקבל יעוץ פסיכולוגי דרך קופת חולים. היום זה נגיש ולא יקר! זה מאד חשוב להתפתחות שלך הפיזית והנפשית. אתה חייב לקבל עזרה מקצועית ולא באינטרנט או אצל גופים אינטרסנטים שונים. בעקרון אין לך מה לחשוש, להיפך, הרבה בנות מעדיפות גברים "נשיים" על פני ערסים למינהם (יש כאלה שמעמידים פנים)! בהצלחה
שואל השאלה:
העיניין חכם שאני לא יודע מה הכוונה מה אני מרגיש מבפנים אני מרגיש בת פשוט ואני בן 20
העיניין חכם שאני לא יודע מה הכוונה מה אני מרגיש מבפנים אני מרגיש בת פשוט ואני בן 20
אנונימי
חכם שכזה, מה הקשר בין התפתחות מינית וזהות מגדרית? הם לא קשורים אחד לשני.
ואנונימי, כפי שכתבתי לך- ההרגשה הפנימית שלך, איך אתה רואה את עצמך, זה מה שחשוב. תשים בצד את ההגדרות, ותתמקד בתחושה שלך, איך אתה מרגיש.
אם נוח לך לדבר בלשון נקבה ונוח לך שייפנו לך בלשון נקבה, אז שווה לבדוק את זה יותר לעומק, אם זה תמיד קורה, או רק במקרים מסוימים.
ושוב, הפורומים של איגי הם המקום לדבר על התחושות שלך ולהתייעץ עם אנשים שמרגישים אותו הדבר.
ואנונימי, כפי שכתבתי לך- ההרגשה הפנימית שלך, איך אתה רואה את עצמך, זה מה שחשוב. תשים בצד את ההגדרות, ותתמקד בתחושה שלך, איך אתה מרגיש.
אם נוח לך לדבר בלשון נקבה ונוח לך שייפנו לך בלשון נקבה, אז שווה לבדוק את זה יותר לעומק, אם זה תמיד קורה, או רק במקרים מסוימים.
ושוב, הפורומים של איגי הם המקום לדבר על התחושות שלך ולהתייעץ עם אנשים שמרגישים אותו הדבר.
זה מאד טראגי אדוני ששטיפת המוח של קבוצות אינטרסנטיות הצליחה להגיע גם למבוגרים כמוך. מגדר שמגדר זה בילבולי מוח לאנשים שעברו את השלב של ההתפתחות המינית. מדובר כאן במישהו שלא נמצא בשלב הזה וכדאי שיקבל ייעוץ מקצועי של פסיכולוג או פסיכיאטר ולא מכל מיני אנונימיים ברשת!
שואל השאלה:
אני זה קורה לי כאילו יש בי בת שרוצה לצאת יש בי זהות של בת בגוף בכר תודה לשניכם וכן נוח לי יותר לדבר בלשון נקבה
אני זה קורה לי כאילו יש בי בת שרוצה לצאת יש בי זהות של בת בגוף בכר תודה לשניכם וכן נוח לי יותר לדבר בלשון נקבה
אנונימי
חכם, שתדע לך שבפסיכולוגיה מקבלים את חוסר ההתאמה בין המגדר למין, ואין לזה קשר לשטיפת מוח. יש אנשים שנולדו בגוף שלא שייך להם. אף אחד לא בוחר איך הוא נולד.
שואל השאלה:
אני מרגיש ככה שאני בת בגוף זכר אבל אני לא יודע למי לפנות לאיזה פסיכולוג
אני מרגיש ככה שאני בת בגוף זכר אבל אני לא יודע למי לפנות לאיזה פסיכולוג
אנונימי
זה מאוד תלוי בעיר המגורים, אבל בעיקרון אפשר להתייעץ עם רופא המשפחה על האפשרויות. טיפול נפשי זה משהו אחד, תמיכה מאנשים זה משהו אחר. רצוי מאוד לשלב בין השניים כדי לקבל חיזוק נפשי מכל הבחינות.
המון בהצלחה בהמשך!
המון בהצלחה בהמשך!
שואל השאלה:
תודה וחכם שכזה אני כן מרגיש בת בגוף זכר א י פשוט מדחיק את זה ותודה לכולכם
תודה וחכם שכזה אני כן מרגיש בת בגוף זכר א י פשוט מדחיק את זה ותודה לכולכם
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה לכם ממש ריגשתם אותי
תודה רבה לכם ממש ריגשתם אותי
אנונימי
בשמחה רבה :) חג שמח!
באותו הנושא: