3 תשובות
מראה.
ברור שלפי המראה. תמונה לא תמיד מראה את כל המראה האמיתי, יכול להיות שזה מסתיר קצת שברים, זה אף פעם לא ב100 אחוז.. במראה אין אפקטים, זו האיכות הכי טובה...
אנונימית
אני חושבת שתמונה
כי מה שאתה רואה במראה זאת ההשתקפות שלך ומה שאתה מצלם במצלמה זה כמו שאחרים רואים אותך
(בלי קשר לאפקטים או איכות)
תחשוב על זה נראה לי לא הסברתי טוב
באותו הנושא: