5 תשובות
כן. יש עכשיו מלא מלא מבצעים בללין. אני לא זוכרת בידיוק אבל יש אירזה כזאת ממש מושקעת בערך ב- 50 או 70 שקל.
תביאי כסף ולא מתנה (תביאי 100 ש"ח אם היא חברה טובה שלך אז 150-200...
ותהני בבת מצווש:)
ותהני בבת מצווש:)
יש מצב תקחי יותר כסף למקרה שלא
שואל השאלה:
אם אני יביא לה 100 ש"ח במעטפה זה יהיה מספיק?
אם אני יביא לה 100 ש"ח במעטפה זה יהיה מספיק?
בעיקרון כן אבל זה דבר ממש קטן כי הם יקרים ודברים יותר גדולים עולים משהו בסיבות ה- 100 שקל וגם ככה אם את באה בתור חברה אז עדיף שתביאי כסף ולא מתנה..
באותו הנושא: