5 תשובות
כן. יש עכשיו מלא מלא מבצעים בללין. אני לא זוכרת בידיוק אבל יש אירזה כזאת ממש מושקעת בערך ב- 50 או 70 שקל.
תביאי כסף ולא מתנה (תביאי 100 ש"ח אם היא חברה טובה שלך אז 150-200...
ותהני בבת מצווש:)
יש מצב תקחי יותר כסף למקרה שלא
שואל השאלה:
אם אני יביא לה 100 ש"ח במעטפה זה יהיה מספיק?
בעיקרון כן אבל זה דבר ממש קטן כי הם יקרים ודברים יותר גדולים עולים משהו בסיבות ה- 100 שקל וגם ככה אם את באה בתור חברה אז עדיף שתביאי כסף ולא מתנה..