2 תשובות
בגד ים ולהיות כל היום בים ובבריכה וגם איזה מחשב נייד..
אנונימית
אני גרה באילת, וקחי לך אוזניות. או עם יש אייפד או דיודי נייד לראות סרט.
גם לשמוע שירים זה אחלה. אני פעם לקחתי לק, אבל בדרך כלל זה יוצא עקום. חח
גם לשמוע שירים זה אחלה. אני פעם לקחתי לק, אבל בדרך כלל זה יוצא עקום. חח