3 תשובות
לכולם קשה באיזשהו שלב, במיוחד בהתחלה
המשמעת חזקה בגלל שנותנים לחיילים להסתגל לשירות הצבאי
אל תתרגשי מזה
תנסי להתחבר לפחות למישהי אחת
זה טוב שתהיה שם מישהי לצידך

תתנחמי בזה שזאת תקופה זמנית
אחרי שתעברי את הטירונות, תרגישי הקלה בהרבה יותר
אני מאמין שאת עוד תסתדרי שם ותראי שכל זה כלום
תקחי את הכל חיובי, בצבא עוברים המון
דברים טובים וגם פחות
הכי חשוב לקחת את הכל כחוויה, את עוד תעברי את זה!
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימית
איזה רובאי?
באותו הנושא: