12 תשובות
כן התאהבות יכולה לקחת גם שנייה
כן זה לא עניין של זמן זה רגש
שואל השאלה:
אוי אלוהים, אני חושבת שהתאהבתי:(
אוי אלוהים, אני חושבת שהתאהבתי:(
אנונימית
חח רפואה שלמה
אם התאהבת תוך שלושה ימים אז כנראה זה הגיוני
בהצלחה במחלת האהבה
החלמה מהירה
וזה הגיוני
מבינה איך את מרגישה גם אני הרגשתי ככה פעם
החלמה מהירה
וזה הגיוני
מבינה איך את מרגישה גם אני הרגשתי ככה פעם
שואל השאלה:
אמן בהצלחה.. הוא לא יתאהב בי כמו שאני
אמן בהצלחה.. הוא לא יתאהב בי כמו שאני
אנונימית
זה הגיוני.
התאהבות אני לא חושבת אבל יכול להיות שאת דלוקה עליו
אני התאהבתי בה ברגע שהיא נכנסה לחיי. והתאכזבתי כשהבנתי שאני צריכה לשכוח מזה כדי להשאיר אותה בחיי.
להתאהבות לא צריך זמן וידע, אתה פשוט מרגיש את זה. היה לי חיבור מטורף איתה מהרגע שדיברתי איתה באמת לראשונה, תמיד חשבתי שהיא יפה אבל כשדיברתי איתה הבנתי שהיא מהממת. מתאהבים מהר ומתאכזבים מהר, ככה זה עובד פחות או יותר..
להתאהבות לא צריך זמן וידע, אתה פשוט מרגיש את זה. היה לי חיבור מטורף איתה מהרגע שדיברתי איתה באמת לראשונה, תמיד חשבתי שהיא יפה אבל כשדיברתי איתה הבנתי שהיא מהממת. מתאהבים מהר ומתאכזבים מהר, ככה זה עובד פחות או יותר..
אנונימית
לפי דעתי זה להידלק
אי אפשר ממש להכיר בן אדם ב3 ימים
אי אפשר ממש להכיר בן אדם ב3 ימים
לפי דעתי בשניה שתראי את מי זאת באמת אוהבת.. באותה שניה תתאהבי
באותו הנושא: