3 תשובות
בפעם פעמיים הראשונות שלא הולכים אז לא קורה כלוםם.. אבל אם יש לך סיבה מוצדקת עדיף שתתקשרי כי תהיה לך אפשרות לדחות אתזה.. ובת'כלס עדיף לסיים אם זה כמה שיותר מהר.. חח לא כמוני לדחות ולדחות ואז לחקות שתבוא משטרה צבאית
אנונימית
ממש לא קורה כלום! וגם אחרי צו שני לא קורה כלום ואחרי צו שלישי גם לא קורה כלום, והם יתקשרו אלייך שתתייצבי בלי צו בדחוף, בכל אופן עדיף לסיים עם זה כמה שיותר מהר!
בדרך כלל הם שולחים צו אחר, אבל אחרי הצו השני אם לא מגעים אז זה כבר נכנס למשטרה הצבאית,
באותו הנושא: