23 תשובות
לא
ממש לא אני מגיל 16 עובדת וקונה לעצמי ודואגת לעצמי:/
אנונימית
תאמת שאני קונה לעצמי כל מה שאני רוצה/צריך
כן.. אבל זה לא בהרכח טוב
אנונימי
ממש לעיתים רחוקות אבל רק עם זה משהו גדול וגם אז הם רק עוזרים לי. כמעט כל מה שיש לי אני קונה בעצמי
כן
אנונימית
האמת שכן.. אבל אני פשוט לא מבקשת כל כך הרבה
לרוב כן
אבל אני לא מבקש מהם הרבה דברים
אבל אני לא מבקש מהם הרבה דברים
כן
ליטרלי?
לא חסר כסף
ליטרלי?
לא חסר כסף
כן
אני לא מבקשת מהם כלום.
כן, בגבול הטעם הטוב
לא הכול
אני גם לא מבקשת מה שבאלי
לא נוח לי לבקש מאמא שלי כול מה שעולה לי ראש (או בכללי לבקש)
אבל ההורים שלי משתדלים לדאוג למה שאני צריכה
אם יש דברים שאני ממש רוצה אני חוסכת בשבילם
אני גם לא מבקשת מה שבאלי
לא נוח לי לבקש מאמא שלי כול מה שעולה לי ראש (או בכללי לבקש)
אבל ההורים שלי משתדלים לדאוג למה שאני צריכה
אם יש דברים שאני ממש רוצה אני חוסכת בשבילם
חוץ מאוכל הם לא קונים לי כלום
אנונימי
לא
כרגע אני לא מבקשת הרבה אז מדי פעם הם מוכנים לתת לי, כשאהיה יותר גדולה ואוכל לעבוד סביר להניח שאני אבקש אפילו פחות.
כן, אלא אם כן זה מוגזם או משהו.
חלקית
תלוי מה. ובתכלס הם גם לא חייבים. ההורים שלי יותר דואגים לי לדברים הממש הכרחיים שלי וכל הדברים שאני רוצה אני קונה לעצמי.
כן..
אבל הם לא נותנים לי לחסוך ולקנות בעצמי!
אבל הם לא נותנים לי לחסוך ולקנות בעצמי!
כן
אבל גם לי לא נותנים לעבוד או לחסוך..
אין לי משפחה בארץ שתתן לי כסף מתנה בחגים. אמא שלי לא נותנת לי לעבוד כי היא אומרת:"עכשיו תלמדי, תעבדי אחר כך"
ברור שאני לא מבקשת על בסיס יומי דברים גרנדיוזים, אני מעריכה את הכסף.
אבל גם לי לא נותנים לעבוד או לחסוך..
אין לי משפחה בארץ שתתן לי כסף מתנה בחגים. אמא שלי לא נותנת לי לעבוד כי היא אומרת:"עכשיו תלמדי, תעבדי אחר כך"
ברור שאני לא מבקשת על בסיס יומי דברים גרנדיוזים, אני מעריכה את הכסף.
תלוי מה
אני בכללי לא מבקשת הרבה, ואני מבקשת בעיקר בגדים, דברים לבית הספר ודברים בסגנון הזה שבאמת הכרחיים לי.
הבקשה הכי מוגזמת שלי היא טלוויזיה לחדר וגם פה שילמתי חצי מהסכום עליה.
בקשר לדברים בסגנון של מוצרי טיפוח, מסעדה עם חברות וכל זה אני משלמת מהכסף שלי ולא מבקשת מההורים שלי לקנות לי כי אלו מותרויות.
בסך הכל אני מתחשבת במצב הכלכלי בבית שלי ואני לא מבקשת דברים מוגזמים, ואם אני רוצה משהו אני קודם כל חוסכת ועובדת ומרוויחה את הכסף שלי.
אני בכללי לא מבקשת הרבה, ואני מבקשת בעיקר בגדים, דברים לבית הספר ודברים בסגנון הזה שבאמת הכרחיים לי.
הבקשה הכי מוגזמת שלי היא טלוויזיה לחדר וגם פה שילמתי חצי מהסכום עליה.
בקשר לדברים בסגנון של מוצרי טיפוח, מסעדה עם חברות וכל זה אני משלמת מהכסף שלי ולא מבקשת מההורים שלי לקנות לי כי אלו מותרויות.
בסך הכל אני מתחשבת במצב הכלכלי בבית שלי ואני לא מבקשת דברים מוגזמים, ואם אני רוצה משהו אני קודם כל חוסכת ועובדת ומרוויחה את הכסף שלי.
באותו הנושא: