5 תשובות
מוזיקה היא למעשה שפה בינלאומית
זו אחת המתנות הכי נפלאות שיש פה
מוזיקה היא מגשרת בין: אנשים, ארצות, דתות וכו
מוזיקה זה כלי נהדר להעביר תחושות ורגשות
בגלל שמדובר פה על תחושות ורגשות אז את לא חייבת להבין מה עומד מאחורי להקה/זמר כזאת/כזה
מה שחשוב זה שתאהבי ותתענגי על המוזיקה
גם אני יכול לשמוע שירים ב: וונית, איטלקית ואפילו שפות אסייתיות, או מוזיקה מקרואטיה והאזור ולא להבין אף מילה וגם לא להבין את הרקע של הלהקה ולמרות כל הנאמר להתענג עד הסוף
אין כמו מוזיקה
זו אחת המתנות הכי נפלאות שיש פה
מוזיקה היא מגשרת בין: אנשים, ארצות, דתות וכו
מוזיקה זה כלי נהדר להעביר תחושות ורגשות
בגלל שמדובר פה על תחושות ורגשות אז את לא חייבת להבין מה עומד מאחורי להקה/זמר כזאת/כזה
מה שחשוב זה שתאהבי ותתענגי על המוזיקה
גם אני יכול לשמוע שירים ב: וונית, איטלקית ואפילו שפות אסייתיות, או מוזיקה מקרואטיה והאזור ולא להבין אף מילה וגם לא להבין את הרקע של הלהקה ולמרות כל הנאמר להתענג עד הסוף
אין כמו מוזיקה
לא צריך להבין, במיוחד לשירים של פינק פלויד אין משמעות מסוימת ואחידה כל אחד מקבל את זה כמו שהוא רוצה.
לדעתי זה אחלה d:
לדעתי זה אחלה d:
זה ממש לא מוזר הרבה אנשים ככה גם במוזיקה באנגלית.
זה לא מוזר בכלל.
לדעתי זה מוזר..
אני לא ממש מבינה איך אפשר לאהוב שיר מסויים בלי להבין את המשמעות מאחוריו._.
כאילו זה כמו לאהוב בנאדם, רק בצורת שיר
את לא יכולנ לאהוב בנאדם בלי לדעת את האופי שלו, אותו דבר עם שירים, אי אפשר לאהוב שיר בלי לדעת את המשמעות
כי זה פשוט יוצא שאת אוהבת רק את החיצוניות
אני לא ממש מבינה איך אפשר לאהוב שיר מסויים בלי להבין את המשמעות מאחוריו._.
כאילו זה כמו לאהוב בנאדם, רק בצורת שיר
את לא יכולנ לאהוב בנאדם בלי לדעת את האופי שלו, אותו דבר עם שירים, אי אפשר לאהוב שיר בלי לדעת את המשמעות
כי זה פשוט יוצא שאת אוהבת רק את החיצוניות
באותו הנושא: